vrijdag 15 juli 2011

Smaaktest: Arizona's ice tea

Weer zo'n leuk, nieuw product in de schappen van Albert Heijn: Arizona Ice Tea. Ik viel voor de leuke verpakking, een plastic flesje met gezellig zomerse kleurtjes. En de website http://www.drinkarizona.com/ is ook al zo gezellig; een jaren-70-mintgroene achtergrond en gezellig zomers muziekje. Ik zie me al helemaal lopen met een hip flesje Arizona in plaats van mijn eeuwige watertje. Maar ja, is het wel te drinken? Mijn ervaring is dat er nogal wat verschil in ijstheeën zit qua smaak. Van weeig perzik tot fris citroenig en alles daartussen.

De smaken die bij Albert Heijn verkocht worden zijn zwarte thee-citroen, zwarte thee-perzik, groene thee-ginseng-honing en groene thee-granaatappel. En eerlijk waar, ze zijn fantastisch!!! Citroen is echt citroenig, lekker zuur, fris. Perzik is ook fris, zonder dat weeige. De groene theesmaakjes zijn wat zachter, en erg lekker. Dit is mijn nieuwe favoriete merk ijsthee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten