donderdag 11 augustus 2011

Jamie's restaurant afgebrand

Wat een ellende in Groot-Brittanië. Ongelofelijk triest hoe alles daar uit de hand loopt en zich als een olievlek verspreidt. Voer voor massapsychologen. Ook ons aller Jamie Oliver is getroffen. Gisteren stond dit berichtje op http://www.telegraaf.nl/.

"Sterrenchef Jamie Oliver is slachtoffer geworden van de rellen die in Engeland al hele wijken hebben platgelegd. Zijn Italiaanse restaurant in Birmingham, Jamie's Italian, moest geloven aan de vernielzucht van de relschoppers. Dat meldde The Naked Chef zelf op Twitter. 'Jammer genoeg werd mijn restaurant in Birmingham kort en klein geslagen, alle ramen zijn weg, de hele omgeving is afgesloten, ik kan niet openen, al het personeel en de klanten zijn veilig, gelukkig!' twitterde Jamie. Ook andere restaurants in de buurt werden het slachtoffer van vandalisme. De boze kok deed via Twitter een oproep om de relschoppers te bestrijden met 'waterkanonnen, rubberen kogels en een flink pak slaag'."

Een beetje cru is het wel. Jamie Oliver, die kansloze jongeren aan het werk helpt, en nu zelf slachtoffer wordt van deze jongeren. Ik word er ook een beetje bozig van. Het is allemaal zo zinloos. Ik ga mijn melancholische bui maar eens even bestrijden met een groot bord verwarmende pasta met ragu alla Jamie (recept uit Jamie's 30 minuten meals).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten