dinsdag 11 oktober 2011

Sorry!

Ik schaam mij diep. Echt waar. Ik heb jullie - mijn trouwe bloglezers - verwaarloosd, en flink ook! Gelukkig heeft de AH een heel scala aan kant-en-klaarmaaltijden, want ik zou het niet op mijn geweten willen hebben dat mijn witte contentloze pagina's hebben gezorgd voor dito ontbijt-, lunch- en dinerborden. Ik ga er voor het gemak (en voor mijn eigen gemoedsrust) even vanuit dat iedereen de blogloze anderhalve maand heeft overleefd. Maar ik vind wel dat ik een kleine uitleg verschuldigd ben, want wat heb ik dan de afgelopen tijd gedaan?

Nou, dat begon met een erg fijne vakantie in New York (wereldstad, moet je zien, binnenkort de foto's!) en een jetlag die bijna een week duurde. Daarna een schitterende bruiloft in Italië van zwager & schoonzusje. Toen was het inmiddels half september, kwam ik nietsvermoedend terug op mijn werk en kreeg ik te horen dat mijn baan is komen te vervallen. Slik, schrik. En ja, sindsdien heb ik dus alle tijd om uitgebreide zesgangendiners te bereiden, maar emotioneel moest er eerst het een en ander rechtgezet worden.

Eergisteren was mijn officiële afscheid, vandaag de officiële start van een nieuw begin. De druk is meteen opgevoerd: ik kreeg twee kookboeken (Jamie's Italië, si si en Nigella's Express), hadden ze van mijn verlanglijstje op mijn blog geplukt, slim!! En een kadobon van Oldenhof. Heerlijk om alvast te fantaseren wat ik daarmee ga doen... een pepermolen van Peugeot, een Wesco afvalbak (staat al eeuwen op het verlanglijstje), een Le Creuset pan (idem), het nieuwste kookboek van Yvette van Boven - Home Made Winter of Easy Curry van Madhur Jaffrey...

Van een dierbare collega heb ik de ingrediënten gekregen voor Nocino, Italiaanse walnotenlikeur, met walnoten uit eigen tuin. Vorig jaar, in de tijden voor mijn blog, heb ik al eens geëxperimenteerd met likeur maken. Dat is goed bevallen. Binnenkort hier mijn Nocino experiment met foto's.

Naast al dat is gebeurd ben ik ook druk geweest met mijn andere projecten. Al eerder heb ik wat foto's op mijn blog gezet van mijn knutsel- & frobelzutjes. Mijn knutsels zijn inmiddels geëvolueerd tot prachtige armbanden, oorbellen en suncatchers en binnenkort open ik een webshop. Zodra 't zover is, geef ik hier de url.

Tot morgen!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten